zondag 7 februari 2010

All about Vintage

Sinds 2007 ben ik aangestoken met het vintage virus. Ik verzamel foto's en plaatjes en bezoek blogs die van alles publiceren over vintage.

Omdat wij heel veel foto's hebben uit oude fotoalbums lijkt het mij leuk om zelf ook een vintage blog te maken. Hier komen niet alleen oude foto's op te staan, maar ook plaatjes, kleding, posters, oude kinderboeken etc. Alles wat ik maar kan vinden over vintage.

Als je met rechts klikt op de plaatjes kun je ze kopiƫren voor eigen gebruik.

Heel veel plezier op mijn blog!




Since 2007 I love vintage. I collected lots of photo's and pictures and I'd like to share them with you.

If you rightclick on the picture you may copy the picture for your own use.

I hope you have a lot of fun by visiting my blog.

1 opmerking:

  1. Hoi Lies,
    eens wat anders dan kaarten en atc,je hebt een leuke blog gemaakt.
    succes ermee.
    gr. maria

    BeantwoordenVerwijderen